måndag 17 oktober 2011

vardag igen

I helgen har det hänt en massa kul, mina kära kamrater har tävlat, och vissa av dom har vunnit också!!
Anna-Lena & Oya blev klubbmästare i klass 1 i lördags, och Annette & Cera i klass 2. Grattis till er, ni är superduktiga!!
Jag har också varit på lilla Amos namngivning, mycket tevligt!
Sedan har resten av tiden mestadels spenderats med Richard och Stefan, det sitter alltid fint med lite skitsnack med grabbarna.

Men nu är det måndag igen, och nya tag! Har ett grupparbete som jag och mina kära gruppmedlemmar ska slita med imorgon, och efter det bär det iväg till huddik på lite "panik yoga" min rygg har krånglat under mina senaste träningar, så nu ska jag få lite hjälp att försöka lösa upp det onda.
Fast jag ska inte glömma det viktigste, vi ska avsluta vårat tävlingsår på lördag, och dagen till ära är det KM på matfors!! Ska bli väldigt roligt eftersom nästan alla i gruppen ska vara med.
Så nu kör vi hårt denna vecka och hoppas på det bästa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar